ČASTO KLADENÉ OTÁZKY (FAQ)


Jak si mohu zřídit vaši službu?

Zřízení služby je velice jendoduché. V sekci Objednávka vyplňte osobní údaje (jméno, bydliště, telefon, e-mail) vyberte vhodný tarif, telefonní přístroj, nastavte si výši prvního dobití (které je zvýhodněno) , vyberte druh telefonního čísla a objednávku odešlete. Na základě této objednávky Vás nejpozději následující pracovní den kontaktujeme e-mailem s návrhem telefonních čísel. Poté ce si zvolíte telefonní číslo celou zásilku ihned odesíláme. Do 48hodin od objednání tedy můžete telefonovat.

 

Jaké je pokrytí služby CallPro ?

U telefonování CallPro nezhle hovořit o pokrytí, služba je k dispozici komukoliv kdo je připojen k internetu. Omezení je stanovenou pouze použitím číselných rozsahů - každý kraj v ČR má své unikátní předčíslí. Existují však negeografická čísla, která lze použít po celém světě. Službu CallPro tedy můžete využít i v zahraničí a volat do ČR i ostatních částí světa za ceny uvedené v ceníku.

 

Dovolají se mi lidé z mobilních nebo pevných sítí?

Samozřejmě. Vaše telefonní číslo je dostupné z celého světa. Volající hradí poplatky za volání na pevnou linku.

 

Potřebuji vůbec pevnou linku? Všichni mí známí ji zrušili.

V posledním desetiletí docházelo k velkému odpojování pevných linek vzhledem k vysokým paušálům telecomu a obecně nevýhodným podmínkám volání. Vzhledem k rozvoji telekomunikací a uvolnění trhu došlo k výraznému snížení cen. Pevná linka tedy nyní plní úkol který má - je nejlevnější možností telefonování.

 

Opravdu nebudu platit žádný paušál?

V ceníku u základních tarifů uvádíme paušál 0,- a to samozřejmě platí. V žádném případě nebudete platit nic víc než poplatky dle ceníku hovorů, které navíc budete mít plně pod kotrolou na výpisech hovorů, které jsou dostupné kdykoliv.

 

Je instalace složitá? internetu příliš nerozumím.

Po potvrzení objednávky Vám dorazí vybraný telefoní přístroj, na kterém je vše nastavené. Rozbalíte jej z krabice, uchopíte a připojíte přiložený kabel. Hotovo. Pokud si přesto nebudete vědět rady, naše operátorka Vám zajistí technika, který Vás velice trpělivě instalací provede :-)

 

Jsem podnikatel, potřebuji kvalitní službu. Co ce stane při výpadku interentového připojení?

V klientském systému si můžete přednastavit přesměrování hovoru na libovné telefonní číslo. Vaši klienti se Vám tedy dovolají i když dojde k výpadku internetového připojení.

 

Lze z prostřednictvím pevné linky CallPro faxovat?

Lze použít klasický fax, na který jste zvyklí. Faxy lze také přijímat automaticky e-mailem, nebo odesílat přímo z počítače.


Jak probíhá převod čísla ze stávající pevné linky na pevnou linku CallPro?

S naší pomocí vyplníte dokumenty, které Vám zašleme mailem. K převodu čísla pak dojde do 14. dnů. V průběhu této lhůty Vám můžeme zprovoznit službu na dočasných číslech. Hovory pak přijímáte na původní lince a voláte prostřednictvím naší linky dokud nebude číslo převedeno. Tím je vyloučena jakákoliv prodleva, služba plynule přejde na nás a vy nepřijdete o jediný hovor.

 

Nenašli jste odpověď? pište na e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

 

 

Google+